-13 Augusti-



Dagens bild får bli denna bild som jag tog idag.
Jag gillar den faktiskt , för att skärpan är helt och hållet på Flugan ^^

Men det syns inte på den här bilden när den är så liten ;((


Dagen då, Vaknade av att Kajsa ringde vid lite över 12.
Då gick jag upp och gjorde mej iordning, sen vare att gå till Joanna där hon och Kajsa redan börjat hoppandet,
UTAN MEJ ;O xD haha.    Vi hoppade o tog lite bilder o så.
Joanna böt om, sen stack vi hem till Kajsa och åt. Sen böt även hon om och sen stack vi ner till kontoret och
tänkte hämta Adrians cykel som jag skulle cykla på till Stallet. Men det blev lite prob. o så som jag inte
orkar att skriva.
När vi väl fått tag i cykeln så cyklade vi hem till mej och då jag bytte om. Sen så bar det iväg mot stallet ((:
UNDERBART att ridsäsongen är igång igen!  ÄLSKAR DET!
Aja, när vi cyklade ifrån mej så regnade det typ inte ett piss asså, det bara småduggade. 
Men när vi kommit en bit, ja, då öser det inte ner eller så va? NEEEJ DÅ, det var skinande sol och 59 graders värme.
Jah, det hade man ju nästan önskat i detta fallet, för att det öste ner nåt fruktansvärt jävla mkt!
Men inte slutade vi cykla för det inte ;)
Men blöta och kalla blev vi kan jag lova! Fyfaan asså!
Och inte nog med det, efter ett tag så märker Joanna att hon fått total punka på sitt framdäck.
Tur att man tar moppekörkort i helgen så slipper vi det där sen ;)

Men men, Väl framme i stallet så står det inga hästar uppskrivna på någon av oss i våran grupp ;O
Men det står det på dom andra grupperna.
Och då visar det sej att Christina inte kunnat skriva ut det eftersom att det inte fanns hästar så det räckte till alla.
DÅLIGT tkr jag, för att många hästar blev vaccinerade idag, just idag med... -.-'
USCH o FYY!
Så vi hade Gymkhana ist ((:
Men det funkade det med :D
Och för er som inte vet, så är Gymkhana som en slags stafett, fast med hästar. ASKUL är det ;D
Rooligt vare iaf ;D
Det var nog asså bara Jag och Joanna som inte trillade av, och vi är 8 st i gruppen xD
HAHA, fan vad vi garvade åt varandra när folk trillade av xD
ASKUL vare. Fast vi hade ju inte skrattat om dom hade gjort sej illa men, ändå!
Det var då 6 personer som trillade av. och det var MINT 7-8 som trillade av om man lägger ihop alla då xD
Christina (ridläraren) sa iaf att vi har rekodet på det ((:
RESPEKT xD
haha.

Aja, sen efteråt så lämnade vi hästarna i hagen, och då möter vi på ÅSNORNA som Eva-Lena köpt ((:
Dom är så gryymt sööta!
Varken jag eller Joanna hade med kameran, så ni får bilder någon annan dag ((:

Sen kom Johan och hämtade oss i våran vita skåpbil eftersom att vi inte kunde cykla med tanke på Joannas däck.

Och vi satt där bak i utrymmet elller vad det nu kallas och trängdes med 3 cyklar xD
Tro mej, det var då fan inte lätt.
Men så jäävla kul var det ((:

Aja sen kom jag hem, åt, duschade, och sen har jag suttit här sen dess ^^


Imorrn blir det att bjuda mamma på Chili Thai i stan, för att hon fyller 50 år på Måndag, men jag kan inte bjuda henne då, för att hon och Christer åker till Mallorca på Lördag.
Saknar dom Redan ;( <3

Haha, nej, nu orkar jag inte skriva mer.

Förlåt, det blev lite väl mkt, men ni får leva med det då och då.  ;D

Men en STOOOOR guld stjärna till alla er som läst allt :D

Puss På´t <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0