16 Augusti ;D


Orkar bara skriva liite idag.
lev med det ;)

Vaknade o stack till Moppekursen, och jag KLARADE det ;D

Sen hem o soova o fixa, sen skulle jag till mamma och christer för att kolla massa saker åt dom o så.
Men när jag sitter på tåget o är i Habo ungefär, vad kommer jag på då?
NYCKLARNA ligger kvar i mullsjöhos pappa -.- xD
Så jag gick av i bankeryd o tog nästa tåg hem xD

Sen så stack jag o Joanna till stallet och red ;D
Vi red Galloprundan barbacka ;D
det är UNDERBAART!
Asså man kan inte förklara kännslan asså! ;D

Och jag gjorde världens finaste avsittning xD
HAHAHAHAHAHA, elr vad säger du Joanna? xD

haha, nej, nu ska jag soova.

Godnatt på er ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0