Dålig Uppdate.

Asså ursäkta mej och min suuuperdåliga uppdatering,
Jag har varken laddat upp här på bloggen eller på Bdb om hur dagarna varit.
har bara verkligen inte orkat.

Dagarna har la varit sådär nu.
Mått skit det mesta, men Dea o Becca räddade iaf en av dagarna <3

Sen är det mkt snack nu om att jag ska flytta till mamma i stan!
och jag ÄLSKAR´T <3

Så jävla gött ska det bli att flytta från Shitlake, alla problem.
Tänk er själva att slippa alla Sårande vänner, bråk med pappa o Carina
slippa träffa dom man inte vill träffa o massa.
Ni kan inte ens Ana hur jävla glad jag är asså!

Att få flytta till Jkpg, underbart som  fan!
men mamma måste hitta en lägenhet o så innan.

Men jag vet isåfall inte hur det blir med skolan o så.
Men vi märker.
jaghar ju världens bästa klass, så den vill jag ju inte lämna <3

Aja, Kärleken går då fan inte bra.
Jag vet att han vet att jag gillar han, men det gör ändå inte saken bättre.
Asså med vänksapen o sllt, asså det går inte ens att förklara.
"/

Sen, imorron blire första handbollsträningen för säsongen o så.
Gött ska det bli, så att jag får röra på mej massa nu igen!
Konditionen har försvunnit HEEELT nu under sommarlovet asså.
Och det är liite surt faktiskt.


Aja, ett inlägg till kommer väll innan natten kommer ((:

Puss På´t <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0