Lördag då vah ((:

 

Jag kom hem för inte alls länge sen nu.
Jag har varit hos mamma och firat mej, eftersom att jag fyller år imorron :D
Underbart är det ;)

Jag fick lite olika :P
Typ som Ridbyxor, ögonfransböjare, foundation, trosor, 2 T-shirtar ett längre Linne, o byxor, duschkräm o lite sånt ((:


Innan så va jag Badade i Nässjön med Joanna :D <3
Kul va det att få va med henne igen :D
Skönt i Vattnet var det ju med :D

Sen bytte vi Paket med :D

Fick ett Jättefint  Halsband med Matchande (stavning?) armband :P
Tack Joanna :D <3


Sen när jag kom hem så segade jag, och Strekte i solen :D
haha, jag vet, det är kanske lite sent att börja tänka på att få färg på sommarlovet eftersom att det är slut om ungefär 10 dagar ;((

Livsångest typ att skolan börjar snart ju! ;(

Sen så duschade jag och sen städade lite och sen åkte jag till mamma ((:

Där fick jag då paketen :P

Sen så gick vi ut på resturang ((:
"8 Glas" Ute på Piren :D
Jättegott vare :P
Vi åt Pizza :D

Och sen direkt efter det så tog vi Glass :D

underbart gott vare :D

Och jag tror inte att jag o Christer har snackat så mkt på Länge asså :D
Asgött :D


Sen tog jag tåget 21.54 hem, och nu sitter jag här ^^

Om ca 15 min så är kl 00.00 och då är det söndag och det betyder att det är min födelsedag :D
det e GÖÖTT :D


Aja, Nu ska jag kolla på film o redigera liite bilder :D


Puss På´t <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra.

Vad kul att din dag blev bra, gumman!

Och grattis!!

Hoppas att du får världens bästa dag idag när du fyller år, för det är du värd.



Love you<33

2009-08-09 @ 10:25:54
URL: http://bjjureeek.blogg.se/
Postat av: Alexandra.

Svar: Ja precis! Så fegt att skriva en taskig kommentar och vara anonym, att inte stå för sig själv. DET är däremot omoget!



Tack för att du finns<3

2009-08-09 @ 11:02:10
URL: http://bjjureeek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0