Helluuu ;D

Stan idag då va ;D

Avva väckte mej vid 13.30 ? ;O
Sov i typ 11 timmar vafan, det trodde jag aldrig..
Trodde klockan var typ 11-12 , men nehe då xD

Sen kom hon o vi stack till stan, hemma hos mamma så åt vi muffins o segade lite vid tvn o datan.
sen stack vi ut på stan, Morderna smycken o så, för att jag skulle köpa grejer ^^
Så det slutade med 2 par örhängen och 2 Navelsmycken till piercingen då ^^
UNDERBART ;D
Nöjd är jag iaf ((:

Sen hem till mamma igen, vänta på att bussen skulle komma, o då hör man typ att 50  11 0000 personer skriker utanför.
Så vi springer ut o kollar, o jag vette faan va det handlade om, dom stog vid Sofia kyrkan o skrek.
Men man hörde inte vad dom sa/skrek/sjöng elr nåt..

Aja, sen hem o sen till Öppna där SYSTER va ;D
Saknat henne som faaan! ;( <3
Jag ÄLSKAR verkligen den kvinnan asså! <3
Men hon är bland dom mest pinsammaste i denna värld asså xD
Hon gör saker så hon får mej att dra till mej uppmärksamhet så alla fattar typ xD
Hahah.

Aja, jag försöker att bli tröööötttt nu, skola imorron ju, men det går åt helvete xD
Hahha.

Aja, Om någon dag så är det en ny design på min blogg ju ((:
Ida ska fixa ;D <3

Aja, nu ska jag snart sätta på en film o försöka soova.


Puss På er <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra.

Haha, nejdu, klockan var typ halv två, inte ett :P



Haha du ahr skola imorgon med ju, vi är lediga och det är gött :DD



Stan va bra igår iaf :)^^

2009-08-18 @ 18:19:15
URL: http://bjjureeek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0