Kvällen


Hallå igen bloggen ^^

Jag ville bara påminna er därute om hur extremt jävla Cool jag är ;)
Ni får Aldrig glömma det ;)


haha ne, men lite seriöst nu då.

Kräftskivan vi hade va gött som sagt.
Sen stack jag ut o mötte Arre o Max i nån minut, sen stack jag ner till konsum,  där Ellen
Paulina <3 Amanda Mange Dennis Bror o Wc va typ ^^
Glömt någon?

Det enda vi gjorde va att sitta där o sega.
Sen följde vi Pau till tåget och sen stack jag hem o ringde till mamma ^^



Jag är så trött just nu och ska snart gå och lägga mej.
Jag ska ju upp runt 8 imorron igen så.
Men men, det löser sej väl nångång xD
haha

men det kommer KANSKE nåt mer inlägg elr nån bild elr nåt innan jag ska sova.

^^

Kommentarer
Postat av: CarroJohansson ~*

Varför ska du upp så jävla tidigt då? :P

2009-08-30 @ 12:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0