Lördag 15 Augusti ^^

Moppekurs idag då ^^
Gick la bra, men jag va trött som faan!

Sen till stallet med JOanna o hälsa på Åsnorna och hästarna ;D

nu ska jag soova, för att jag ska upp tidigt imorron bitti med.

Men ni ska få 3 bilder först ;D


PUSS på Bäääbisen :D




Joanna och Cosmos skulle det bli bild på, men Raa älsklingen är alltid lika nyfiken xD





Fan vad jag älskar den Pojken asså! <3

Han är min STOORA bääbis fan!
Och jag menar verkligen STOOR!
Han är hägre än mej bara till ryggen x)
Och man kanske ser att han är stor på bilden? xD
Ändå e ju jag lång ju !? ;o

Men han är så jäävla UNDERBAAR! ;D <3




Godnatt på er. <3

Önska mej lycka till imorron, för att jag ska ha prov på MOppekursen då ;s xD
Kommer fan att Faila SÅÅÅÅ JÄÄVLA STORT! xD
haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0