Onsdag då va :D



Ni får nöja er med en Randombild från gårdagen med Joanna.
För att jag orkar inte skriva något idag.

Men jag kan sammanfatta.
Jag vaknade av att joanna ringde.
vid halv 1 typ?
Sen kom hon vid 1 typ.
Vi segade oss o satt vid datorn och så.
Sen stack hon till Bella runt 3.

Och då stack jag till Pops, där han Nicklas o Melinda va.
vi skrattade ganska mkt o så.
Gött va det.   ((:
sen stack vi till öppna o så.

Kul vare med dom iaf :D

Dagens kommentar ve ju lätt  "Men jag va tvungen att stoppa något i hålet!"
Elr nåt liknande var det.
Askul vare iaf! :D

Tack för dagen ((: <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra redigerat på magen..

du behöver ju inte hålla på & redigera sånt...

2009-09-02 @ 23:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0