Dagen ((: Vad det nu är, Tisdag?

Förlååt, lite dålig uppdate idag, men mamma väckte mej lite innan 14 idag., och sen åkte jag hem runt 16.00
sen åt jag o sen efter det så stack jag till Joanna ((: <3
Vi hoppade o massa, vi är ju nördar så ;)
så ni kommer att få stå ut med några bilder ^^


Jag då va ^^ xD


Visst visst, bilderna är inte så stora och dom är suddiga, men ni får leva med det ;)


Hahha, fan vad vi varva till denna bilden asså xD
underbart roligt xD


Sen tog vi lite dryga och relativt Oseriösa bilder xD
Jag älskar denna bilden, men jag hatar att fokusen ligger på hennes högerben/fot typ.

Sen finns det liknande bilder på mej med.
Men dom kommer i ett senare inlägg ((:

Puss på´t <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0