Kvällsdopp i Nässjön :D


Jag känner mej typ cool nu ((:

Jag har precis kommit hem efter ett Kvällsdopp i Nässjön,

Jag va där med Pappa och Carina.

Det känndes härligt typ, för att jag och Pappa busade och skrattade.



Det kändes bra faktiskt.

Men helvete vad ansträngande det var!


Asså ni kan inte fatta hur illa det är, men Konditionen försvinner satan under sommarlovet asså xD


hahahha .

Nu sitter jag och lyssnar på musik o min bror och jag hade precis askul xD
elr han jävlades o jag asgarvade xD


han Styrde min data vafan ;o xD


Hahahah ..


Aja, får se om jag kommer tbx mer ikväll ;)


Puss På´t <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra.

Vad kul att se dig lycklig igen gumman! :) Du klarar det här!

2009-08-08 @ 22:19:10
URL: http://bjjureeek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0