Liiite Rikare :))



Jag är liite glaad faktiskt :D

För att igår när jag kom till Mamma, då fick jag ett kuvert. 

mamma sa att jag skulle öppna det, och jag gjorde ju det då.

En del av konversationen.

Mamma
-Här har du, Öppna detta :)
-varaför då? Vad har jag gjort? sa jag xD
-du har inte gjort någonting. haha, men öppna :)
-Kommer jag att bli glad?
-Jaa, det tror jag att du blir ^^

När jag hade öppnat det så hade jag typ ett vikt papper i handen.

På ena sidan stog det
"Hanna, du har fått... (vänd) "

Andra sidan
"..Pengar av mormor och Morfar..(vänd)"

Sista sidan
"5000 kr!!"


Herreguud vad mina mungipor flög upp till öronen asså. om inte mkt mer :D

Det va så extreemt nice :P

Och detta är ju inte Pengar som ska sättas in på nåt jäävla konto som jag får nät jag är 18 elr nåt.
Utan jag kan få dom i handen när jag vill ha dom, och jag får göra vad jag vill med dom :DDD

UNDERBART !! <3

Tack Moa och Assar <333


Så nu blire Ullared med Joanna, och sen går en del av pengarna till en Moppe ((:

Puss På´t <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0