Onsdag och Massa problem -.-'



Det var tydligen färre än vad jag trodde som inte visste skillnaden mellan Yttandefrihet och Personangrepp..?


Det är ILLA!





Aja, Onsdag idag då.
Väcktes kl 9, sen städade vi garaget.
Sen hem o sega.

Sen gå ner till Öppna vid 4 o träffa Anna syster <3
Sen va jag på Öppna till kl 9.
Sen blev det att gå men Jossan o Lilli till Landhs för att sen gå upp till Konsum o Möta pappa o CArina.
Vi skulle köpa saker tills imorron :P
För att imorron bär det av till Västkusten med Öppna o så :)
Marstrand :)
Sola o Bada :P
Ska bli nice att få lämna shitlake o alla problem -.-'

Aja, jag ska sova snart..
Upp tiiidigt imorron -.-' ;s

Men jag får sova i bilen sen ;)


Puss på´t <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0