Lite om Marstrand ^^





Nyvaken och det är Fredag ^^

Liite kort om gårdagen då (utöver det jag skrev på bdb)

Jag gick upp kl 06.25 ;s det va jobbigt xD

Sen åkte vi från Öppna kl 8 typ :P

Sen när vi kom dit så gick vi runt lite o försökte hitta ett bra ställe att vara på :P

Och när vi gjort det så bosatte vi oss typ där xD

Jag o Jossan bytte om till Bikini o så, men jag solade typ inget, för att jag visste bara hur röd jag skulle bli.
Men tror ni inte jag jag har ont överallt nu iaf? xD

Vi badadde två gånger :P
Lite kallt i början, men jätteskönt sen. o jaghade värsta panik första gången jag badade, för att det va ju massa äcklig   tång (??) o sånt i vattnet o så, o när dom kom mot benen o så så fick jag såån panik, o sen så jag jag livrädd för Maneterna me xDD

jaah, men folk fick sej nog nåt gott skratt när dom såg mej i vattnet där xD

Sen klättrade vi tbx på alla klippor o så till våran plats :P

Sen efter ett tag så badade vi igen, o det va då jag tappade min Piercing.  ;s

Läskigt det var.
Jag har iaf bestämmt det att jag ska hålla min mun stängd numera xD

men men, sen så fick jag klättra/gå upp jäättelångt upp, (typ till högsta punkten av ön för att få lite täckning till mobilen -.-'
För att jag va tvungen att ringa några samtal..

Men men, sen åt vi korv.
O sen så fick jag väl höra att jag somnade lite i solen.
Men som tur va så hade jag en handduk runt överkroppen.
Men inte om benen, och tro mej.
DET KÄNNS! ;s xD

men men, sen begav oss vi hemmåt ^^
Jag ville ju hem så snabbt som möjligt för att jag ville sätta i läktaven i naveln.. Helst innan det växte igen typ.
Och jag hade tuuur, det GICK :D

Aja, men i bilen hem, då sooov jag :)
Asnice :P

Sen när vi kom hem så kom Johan och hämtade mej vid Öppna :P

Aja, jag ooorkar inte skriiva mer nu xD

Puss på´t <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0