Michael Jackson e död...... so what?!

Mitt första inlägg ska handla om Michael Jackson.

Jag har då faan inte sagt det att jag inte gillade hans låtar?
Det enda jag har sagt är det att JAG tycker att det är bra att han är död pga att han var så Äcklig o,...... USCH!!..

Sen, visst, ni får la sitta hemma o lipa för det..
Men det gör då faan inte saken bättre!
O kom bara inte o be om en jävla massa sympati sen!


Jag såg en text innan som jag tyckte var jävligt bra.

"M.J borde inte Kremeras. Han är gjord av 86% plast och borde smältas och göras om till Lego som barnen sen kan leka med!"

 

Kom faan inte o Klaga när jag säger vad jag tycker o tänker!
Vi lever ju förhelvete i ett Demokratiskt samhälle!

Så håll käften o klaga inte på det att man utnyttjar sin fulla rätt att säga vad man tycker!

Kommentarer
Postat av: amanda

patetiskt hanna.

2009-06-30 @ 16:54:59
URL: http://nogg.se/amandahogberg
Postat av: Anonym

visst, du får tycka vad fan du vill.

men det får vi också.



och du kallar honom äcklig.

om det är pga skönhetsoperationerna

så fattar jag inte hur du tänker.

och han opererade sig inte tre gånger

utan fjorton eller något.

iaf,

han operera sig vit för han ville inte

påminnas om hans pappa som hade slagit

dom och liknande (och hans pappa var mörk.)



det är sanningen.

och vad fan är det för äckligt med det?

han ville bara glömma sitt förflutna.



och om du syftar lite på alla rykten

om att han var pedofil så är det inte sant.

han var i rättesalen och bla bla bla.

MEN HAN BLEV FRI!



det skulle han inte blivit om han gjort ngt.

så där har du inget och säga till om.

2009-06-30 @ 16:57:25
Postat av: ...

Störd lr?

Tänk om ngn skulle tycka att det var bra att du dog bara för at du var ful!? -.-'

Snacka om att gå efter utseédet!

2009-07-01 @ 00:29:45
Postat av: Rebecca

Jag tycker inte som du Hanna men du har full rätt att säga som du tycker utan att folk ska bli så hetsiga. Jag tar inte illa upp bara för att vi tycker olika.

Btw så står dom inte för sina åsikter eftersom dom inte vågar skriva vem dom är. Man ska inte säga sånt som dom om man inte kan diskutera sansat och då ska man ju stå för vad man säger med.

<33

2009-07-02 @ 11:56:42
URL: http://beccute.blogg.se/
Postat av: susanna

så sant så (: alla får tycka som han vill:D

dock älskade jag hans musik, men som sagt, alla är vi olika.. och om det inte är på insidan, är det utsidan, eller tvärtom:)



puss på dej hannapanna:D

2009-07-05 @ 14:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0