Äntligen!

Äntligen, internet är igång igen här i skolan efter att det cpat hela dagen och inte funkat över huvud taget.. Så det gillar vi! (y) Och nu sitter man på sin sista lektion för dagen, och sen beger jag mej hem till mamma för det är där jag ska spendera natten och jag kan ju inte klaga på det iaf! Kommer bli en hel kväll med min älskade mamma! :D <3
Men jag har inget internet där, så det blir inget internet där, så det blir inte heller något inlägg ikväll.

Igår däremot , då va jag så jävla trött så jag somnade ifrån allt, kläder, tvätta bort mitt smink och datorn. Vaknade och märkte att jag låg i sängen med kläder på & att jag har´de datorn som huvudkudde, haha! Det kan bli så ibland, men men. Och i och med att jag somnade vid elva igår så har jag även varit trött som en liten gnu idag för att jag har sovit för mycket.. Varit så trött så jag kännt mej full, men dagen i skolan har varit helt okej ändå!
På fredag blir det för min del att åka till  Brås och fira moster som fyller 60 (: Träffa min saknade Ellen, mina kusiner och Maria och massa folk! :D  Kommer bli prima! :D

Hadetbästfördetskajagförsökahamedmammaidag/ikväll!
hihi, busigt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0