Back on track

Blev inget inlägg igår eftersom att jag flydde hemmet här i Mullsjö. Blev bara för mycket helt enkelt.
Var nog bara bra att jag stack, för jag träffade mina flickor Therese och Isabelle igår, vilket jag märke behövdes, sen så tackar jag ju aldrig nej att träffa min älskade mamma lite extra!

Okej, lite mer om helgens händelser mer än bara gårdagen.
Blev att supa i fredags, blev kanske lite väl packad, musiken var igång fram till 5 på morgonen iallafall och jag mådde prima för första gången på ett bra tag! Att dansa med sånt folk som va med i fredags kan inte vara tråkigt! Tack till er som gjorde kvällen och natten så bra som den blev! :D  Somnade runt 05.30 och vaknade runt 10, drog då hem, hoppade in i en efterlängtad dusch och sen tog jag nästa tåg in till stan då  jag och mina bröder hjälpte mamma att flytta, så nu är även det klart, så nu bor man inte längre på väster, utan vid cigarren, ganska centralt det med iaf (:
Sen då när vi var klara med det så åt vi pizza och satte oss sen i bilen för att återvända till Mullsjö -.- då blev det ett jävla liv och jag kunde bara inte sluta gråta. Tårarna föll i ca en och en halv timme, vilket jag själv tycker är så jävla patetiskt, men det är inget jag kan rå för. Sånt är livet och sånt är mitt mående, tyvärr men så är det.

Blev ett långt inlägg nu känner jag, men det är så skönt att bara skriva av sej allt man känner.

och bara så ni vet, denna bloggen kommer inte vara till för att få erat medlidande eller liknande när jag skriver att jag mår dåligt och sitter och gråter m.m , utan den här bloggen är min blogg där jag kommer  skriva sånna saker jag vill få ur mej för att känna att jag fått det ur mej om ni förstår vad jag menar (:

Nu blir det att sova, för imorgon ringer kloclan 05.20 som vanligt och så blir det skolfoto imorgon.
Så godnatt på er era rumpnissar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0