Blogga igen?

Hallå på er, funderar på att dra igång med bloggen igen nu när Melina Kaack varit så gullig att fixat min design lite (:

Det har hänt oerhört mycket sen sist. Bott i Uppsala, BUP och Soc utredning, flyttade till mamma sen tillbaka till pappa igen, börjat gymnasiet, mamma har åkt in och ut från ryhov som vanligt och så mycket mer som jag inte orkar skriva, så mitt liv har varit väldigt hektiskt som ni kanske förstår, vilket har tagit väldigt mycket energi både fysiskt och psykiskt, och det märktes verkligen igår då jag sprang gråtandes ut ur skolan i ren panik då jag inte visste vad jag skulle ta mej till. Men men, det är väl sånt livet är..
Skolan skulle också kunna funka bättre om det inte vore för min jävla ADHD som stör mej och förstör koncentrationen totalt 24/7 .. Ligger efter i hur mycket som helst, men får väl fixa det när jag mår lite bättre än vad jag gör för tillfället.

Efter skolan så ska jag träna med mibn älskade Joanna! <3 Och senare ikväll blir det pyjamasparty hos min lilla Melinda Kaack , bra att få tänka på något annat än allt det jobbiga just nu!  Det kommer bli grymt! :D

Ni får ha det, så hörs vi ikväll eller imorgon (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0