Helgen tillbringas i Borås.

Hallå eller!  Dålig uppdatering redan nu, jag vet, men har varit fullt upp (:
Ridlektion igår och packa lite, för idag satte man sej på bussen, och nu befinner man sej i Borås med massa folk från mammas släkt. Tex Kusin, hans två barn och fru, moster&hennes man, mammas moster&hennes man, Ellen mitt kusinbarn och sen har vi mammas kusin Maria (: Massa kul att träffa alla, och imorgon kommer det fler (:
Så det blir verkligen ett tre dagars släkt kalas :)
Och på söndag blir det att åka till Bankeryd & sen till stan för att bowla med tjejerna i klassen, Robin o Pintus, sen sover vi tjejer hos Täss tills på måndag bara för att vi är lediga :D  Det kommer bli suuuper! :D <3

Blir nog ett inlägg till ikväll innan jag lägger mej för att sova, för nu ska jag ut o röka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0