Massa spring..


Bjuder på en sjukt dryg bild på mej&Ellen med.

Nu blir det snart middag också, kommer dö av att ha ätit för mkt.
Och nub är det 17 personer här och alla ska sova här, och det får mej att känna att jag kommer att dö eller nåt. Hur mkt spring som helst från dom flestas håll. Tre småttingar, varav två av dom inte ens är ett år än :O och den tredje är ca 3?  Så ibland är det så att alla skriker o gråter samtidigt , samtidigt som några vuxna springer runt o fixar&donar och folk springer hit o sit.. Herregud säger jag bara, det kunde ha känts bättre känner jag, tårarna är påväg, men jag får väl bara bita ihop och tagga morgondagen då det blir Bowling med Flickorna i klassen, robin o Pontus typ. Kommer bli awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0