Skolan... "Yippie"

Sitter i skolan nu då, går till fyra idag och jag orkar verkligen inte.. Men men , bara att bita ihop så som Joanna alltid säger (:<3 Åkte med henne idag på bussen btw, min lilla älskling är hon (:  kväll blir det ridning med, blir bra bra! Men jag har sån jävla träningsverk från gympan igår. Det är ju härligt att känna att man tränat, men min rygg dampar sönder, vilket inte alls är lika skönt.. Jag har ju problem med ryggen då ryggraden är ca 7 grader sne, och jag borde inte göra allt jag gör då jag påfrestar ryggen, men jag skiter ju i det och gör saker som är kul, vilket inte alltid blir så bra!
Men men, bara tt le o se glad ut (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0