Sovdags snart kanske?

Jah, nu ligger man här igen efter en långhelg och verkligen känner att allt är som normalt igen då det bara är tre och en halv timme innan klockan ringer då det är dags för skola.. såhär på natten så känner man verkligen hur kloclan tickar, även om man verkligen inte vill att den ska det. Men vad ska man göra?  Kan man inte sova så kan man ju inte. Måste verkligen få ut tabletter för mina sömnproblem och min ADHD snart! men som vanligt verkar det som om att pappa totalvägrar vilket jag inte förstår varför. Men men, sån är min pappa. Bara att leva med sömnlösa nätter och att ligga efter i skolan? Dom kan ju iallafall inte skylla på mej när dom märker hur det egentligen går för mej i skolan..

Som sagt då så färgade jag mitt hår, eller ah, Tässan slingade det i brunt, vilket vi trodde skulle vara en aning mörkt, men det blev det ju inte, det blev väldigt ljust, så det knappt syns, eller syns gör det ju, men relativt lite. Men det blev så bra så ändå, för det är nog bäst att börja med lite mindre förändringar när man aldrig gjort det innan? men jag känner näst intill redan nu att jag vill förga om slingorna snart, fast mörkare, och utgå från det sen och se om man vill färga det nåt mer? (:   jag har ju märkt sen jag piercat mej att det blivit någon form av drog då man bara vill ha fler. jag känner nästan lika dant nu med hårfärgen, fast inte alls lika mycket då jag bara gjort slingor en gång liksom.

ne, kanske dags att försöka sova igen då?
Men innan det så måste jag ju verkligen bara tacka er som gjorde kvällen&natten så lyckad som den var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0