Trött? Mja, lite kanske.

Jah vad kan man säga? det blev inget inlägg igår, åkte hem från Borås, då min bror kom och hämtade mej (: Och det bästa med denna helgen i Borås var att få träffa Maria, äntligen! Och sen när man kom hem så var det att hoppa in i duschen med en gång, sen var det att dra till Tässan i Bankeryd. Vi drog till jönköping o bowla först sen träffa folk som hängde med hem till Täss, vi rökte vattenpipa oså, sen va Robin och Pontus här till sex imorse typ. Då somnade vi med en gång vill jag lova, och idag har vi varit så sjukt sega.. Och nu ska Tässan slinga mitt hår ljusbrunt :O Jag har aldrig färgat mitt hår, så vi hoppas fan att detta blir bra nu! haha.

Hör av mej sen då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0