Världen snurrar i en jävla fart

Väldig dålig uppdatering, men det har varit så mycket nu, därav rubriken. (:

Gårdagen var helt awesome, massa dans & underbart folk, vad mer kan man begära?
Kom hem vid sex snåret imorse, så jag har varit ganska seg idag kan jag ju säga.. Men
jag ahr ändå träffat Lilli Avva Melinda och Emelie. Sen utöver det har jag bara legat i
sängen och kollat på Hål i väggen underbart kul är det, man ligger och vrider sej av
skratt när man är så trött, och jag älskar´t!
Blir också snart att lägga sej och kanske dra på en film, för någongång kanske man
också kan lyckas somna i tid när det är skola.. Men men, vi får se, i&med att jag bara
segat idag kan det bli lite svårt att somna nu.  Kanske blir min sista pizza bit sen innan
man ska sova som är kvar sen familjen åt pizza igår, men vi får se om man orkar.


Slänger upp en bild med, och ni får leva med det (y)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0